Söndag !

Lördagens tävling blev inställd pga SNÖ ! =( Buhu jag som var så taggad och Tova som gått som en klocka hela veckan. Det fick bli träning på hemmaplan i stället =)



Tidigt upp för att stressa runt som en höna och plocka ihop saker för att sedan bege sig till Fyllingarum för att hämta min nya kamera ! Fickade en stund hos Ingela och hon visade vad hon brukade använda för inställningar. Efter det åkte vi upp till gården och vallade lite på deras får.

Gick bra, men matte Louise måste bli duktigare. När hon gått med Ingela eller Anna så går hon kanon och lyssnar på vad de säger och har fin hand med djuren. Men när jag ska köra blir vi båda osäkra och då blir mesta dels pannkaka av det.

Vi körde lite fösning innan Ingela kom fram, så gick det lite bättre och hon lyssnade fint, jag får sådan otrolig prestationsångest när någon tittar på mig. Speciellt när det är någon riktigt duktig !

Usch jag måste skärpa mig och lite på att jag kan !

Tova kan ju, det har jag sett ! Menmen, man lär sig för varje dag =)



Nu ska jag bara lära mig kameran med så kommer ni få se på finfiina bilder sen ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon var så duktig. Och du med Louice! Det du ska tänka på att det du säger, det är det som gäller. Släpp inte igenom olydnad! Få inte prestationsångest! Ni kan!! kram

2010-12-07 @ 22:24:18
Postat av: Ingela

Det var jag...

2010-12-07 @ 22:24:50
URL: http://ostanvindens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0