Spår 20/11

Läggare: Sara

Längd: ca 500m

Underlag: Snö och väldigt blött

6apporter+ slutapport

Tog 4 + slut

Missade första vinkeln och skutta över det breda vattendraget, jag som försökte hänga med och skulle hoppa över trampa rakt ner i vattnet. Skitkallt rent ut sagt. Tova som insåg nästan direkt att inget spår fanns på andra sidan vände och körde sitt eget race. Som tur va hitta hon en apport och vände till mig så jag hann ifatt henne.

Resten av spåret bra !

 

Tovas idol ?

Sara med Stella och Ebba, Ditte med Leia, Marre med Alva, jag med Tova.

Mitt fina träningsgäng (Maria med Emil saknas dock)

Tack för en fin dag tjejer, hundar och fredrik ! :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0