Lydandstävling i Vadstena !

Har tillbringat dagen på Valdermarsvik brukshundsklubb. Agerade hundrastare, fotograf och publik. Blev många tior utdelade i alla klasser, därav många apploder. Himla kul att titta på alla fina program.

Stort grattis till alla förstapris, LP:n, enskilda 10:or och fina debuter.
Snart dags för mig med att tävla, ska bara börja träna stäl lande under gång... bra att ha något att skylla på, hehe !

Fröken Ingela med Viska

Prisutdelning i elit.

 

Publik !


Prisutdelning, klass ett.
1:a plac 198p Maria Löf och Emil
2:a plac 195p Maria Olson
3:e plac 182p Lorna med Bonanza

STORT grattis till er !



Prisutdelning klass 3



Prisutdelning klass 2




Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul att du kikar in hos mig!

Hoppas allt är bra med dig :)

Klart du ska få se biler på huset utsida, även om just utsidan inte är den charmigaste :)

Nu har jag hittat din blogg så nu har jag något jag kan följa! Ta hand om dig!!!

2010-10-29 @ 17:36:06
URL: http://www.mittljuvligahem.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hej igen :) Vi äger det inte men har tillgång till det & vi får använda det hur mycket vi vill! :) Det ligger i Gårdeby, lite längre in i skogen från Skärkindshållet :)

2010-10-30 @ 14:34:04
URL: http://www.mittljuvligahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0