Louise, Tova och Ozzi !

Vilka är vi ?
Jag, Louise är en 20årig hundgalen tjej. Går en KY-utbildning, Företagande med hund på Stora Segerstad. Är tillfälligt bosatt i Reftele och kommer ifrån Norrköping.

Erfarenheter då ?
Ungdomsinstruktör i Agilty på Finspångs BK från 2003-2007
Freestylekurs1, Yvonne Öster
Freestylekurs2, yvonne öster
Agilitykurs, Eva Nilsson
TävlingsLydnad, Yvonne Öster
Rallylydnad, inget namn
Allmänlydnad, Ingela Karlsson
Viltspårskurs, inget namn
Tjänstehundsläger 6dagar, Norrtälje

och en himla massa träning med olika duktiga hundmänniskor och hundgäng.

Tova, hunden i mitt liv!

Tova är en 3årig blandras tik(far: gk BC, mor: BC, Karelsk björnhund, New faunland, golden).
Jag fick henne när hon var ca 2år av mina svärföräldar.
Hon följer med mig varje dag till skolan där hon tränas till bla assistanshund.
Vi är nästan klara med lydnadsklass 1, ska bara ut och tävla lite med. Har precis börjat valla och tränar mycket olika saker i skogen.

Ozzi, 8årig Basset fauve de Bretagne. Min första egna hund, vi har kämpat igenom oss många timmar på agilitybanan. Inte världens lättaste hund att träna med, men jag har lärt mig så otroligt mycket av honom. Jag har många fina minnen med min lilla prins.
Nu är han pensionerad och bor hos mina föreldrar, men ibland får han följa med och ta ett och annat spår i skogen och ett varv på agilitybanan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0