Hem ljuva hem

Idag för vi "hem" till Reftele, hem till våran lägenhet. Detta jullov har jag bott i en resväska, ganska jobbigt måste jag säga. Även att jag ibland har hemlängtan till Norrköping är det grymt skönt att vara hemma i sin egen lägenhet där var sak har sin plats igen. Allt var sig likt, men någon har snott våran "varning för hunden"-skylt. TASKIGT ! Grannen hade dock satt upp en "här vaktar jag". Undra om de inte ville konkurera med våran fina ?

Imorgon blir det MY DOG- mässa i Göteborg. Ska bli roligt att både se hundeliten och klasskompisarna igen. Vi har förberätt oss med pannkaksstekning och gott tillbehör, keso med färska hallon & blåbär. MUMS !

Nu blir det kvällsrunda, klädframplockning och sängstund. God natt !





Köket, tänk dock på att vi bara bor här "kort tid"


Kommentarer
Postat av: Mariette

Ja våran skylt var bäst ;D.

2011-01-07 @ 23:55:11
Postat av: angelica

vad rent och fint det ser ut!

2011-01-09 @ 20:04:07
Postat av: Louise

Tack Angelica, men vi är människor inga grisar vi, så vi gillar att ha det rent och snyggt !

2011-01-09 @ 21:19:51
URL: http://louisek.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0