KomBo/SamBo

Japp, det tänkte jag berätta om idag. Hur jag och Tova lever idag. Vi kallar oss för KomBo= KompisBoende. Säger man till folk att man är sambo blir man dömd till att leva ett kärleksliv ihop och det gör vi inte. Senast idag hos Bilreperatören blev vi dömda till ett bisexuellt par. Mariette, 22år med hunden Alva, 1år,  delar jag min vardag med just nu.


Mariette är en barndoms vän till mig och vi har under många år delat det gemensamma intresset hund!
Vi har samma ambitioner och tankar kring hundträning. Vilket har lett till att vi ofta tränar och coachar varandra till att bli bättre förare.

När vi hittade denna utbildning- Företagande med hund på ett år. Tyckte vi det kunde vara otrolig roligt att göra ett försök att komma in. Vi båda blev antagna till skolan men var lite tveksamma till att gå. Dock tackade vi båda ja, vilket jag är otroligt glad att jag gjorde. Så otroligt roligt och lärorikt är det.

Mariette har nu Malinoisen Alva från Mallibox kennel. Hon har tidigare haft rottweilern Xotica, Chap och Poil longen Ammie.

Jag och Mariette

Poil longen Ammie

Mallibox-valp


Kommentarer
Postat av: F

Om du är så otroligt lycklig över att du går skolan så tycker jag att du ska tacka han som fick dig å gå;) har ett par idéer om hur som du kan få höra;) puss på dig sötnos!

2011-01-25 @ 17:34:18
Postat av: disa

vi var där torsdag fredag och ställde ut : ) våra hundar heter schapendoes! :) jadåå, allt är bara bra! Hur är det själv?:)

2011-01-25 @ 22:51:58
URL: http://bizuuu.blogg.se/
Postat av: Therese Arnehed

Vad kul dina inlägg är! kommer verkligen att läsa dina poster igen! :p Ha en rolig dag :p

2011-02-23 @ 11:07:37
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0