Privatlektion...

Låång dag i skolan idag. Gick hemifrån kl:06.45 och kom hem vid 17.45. Men ju längre dag, desto mer att lära. Min snälla lärare/instruktör körde hem mig efter privatlektionen. Himla gullig av henne !

Jag var med Carro och Jo-Jo på deras projektarbete och privatlekrion idag. Hon ska göra ett arbete om assistanshundar,  något vi i min klass jobbat väldigt mycket med under det gångna året. Birgitta är hennes coach och jag ska vara hennes dagliga bollplank. När vi lagt upp en plan över arbetet tränade vi lydnad för Birgitta, alltid lika lärorikt och roligt. Bättre lärare får man leta efter.. Jag har hunnit gå på många olika skolor och ingen har haft så bra lärarkår som denna, jag är otroligt nöjd med skolan och utbildningen.

Här kommer lite bilder från i höstas när jag var hemma på praktik och bodde hemma hos mina föreldrar, en mysig promenad i höstsolen...

Mina älskade underbara hundar !

Gammelgubben och TokTova

HoppeTossan

Bordercollie

Min allra bästa vän <3

 


Kommentarer
Postat av: F

Haha första bilden på bara Tova va sjukt snygg;) undrar inbland om det verkligen är en hund vi har så det inte är en hjort eller rådjur så som hon skuttar:P

2011-01-13 @ 22:21:01
Postat av: Ingela

Vilka rolig kort. Favoriten är när Tova springer i det gröna och sprätter med benen!!! Kram

2011-01-13 @ 22:25:07
URL: http://ostanvindens.se
Postat av: tove

Det låter ju jättekul! Kul att du hittat något som du tycker om! Ja tack så mycket=)Lycka till med allt du med!

2011-01-14 @ 09:09:04
URL: http://tovef.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0