Så vet du att du är en hundmänniska...

* Din hund får nya halsband oftare än du

* Du blir hysterisk av människohår i tvättfatet, men bryr dig inte om hundhår i tvättmaskinen, på dina kläder eller i din mat

* Din mamma, som inte har några barnbarn, får vykort addresserade till mormor med hälsningar från hunden

* Din hunds päls får bättre vård än ditt hår (och det syns)

* Din hund förefaller vara rätt person att tala med om dina problem

* Du har fler bilder på dina hundar på kontoret än på din familj

* Du passar hellre din väns sjuka hund än hennes sjuka barn

* Du går långa promenader, inte för att få bättre hälsa, utan för att ge hunden den motion den behöver

* Du lever på existensminimum, men får ändå på något konstigt vis ihop pengar till hundmat och veterinärräkningen på 2000kronor"

Hehe himla roligt, jag kände nog igen mig på alla punkter på sätt och vis =)

Uttaget ur Härliga Hund Nr 1 2011

Ozzi tränar flyball

Ozzi och förra hunden Gisa <3

Ozziälskling <3

Bilder ur arkivet- vår 2007


Kommentarer
Postat av: F

oj oj oj... va e de för mupp jag e ihop med:O har du gjort nått som ens påminner om "Din mamma, som inte har några barnbarn, får vykort addresserade till mormor med hälsningar från hunden" så blir det nog psykologtider i födelsedagspresent för din del!:P

2011-01-14 @ 21:51:54
Postat av: Louise

Sv: fy nu är du inte snäll, men om jag inte skulle ha några syskon skulle jag absolut kunnat göra det ;) hehe !

2011-01-14 @ 22:37:44
URL: http://louisek.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0