Tävlingsdebut på G

Japp nu ska det nog bli av på riktigt. Har nu anmält och betalat in till en officiell tävling i Söderköping den 5mars.
Om jag inte hade gjort det hade jag nog dragit mig ur igen, jag är lite larvig !
Men sist var det inte mitt fel att det inte blev någon tävling, det blev inställt på grund av för mycket snö/ oplogad plan :(

Men nu är vi på G igen efter vintervila och igångsättning. Tova och jag har tränat många, korta pass sista tiden och det börjar ge resultat ! =))
Jag testar även mycket hur jag/ vi ska bete oss mellan moment, in på plan och hitta en belöning som gör att hon håller ihop hela programet. Ibland trillar hon över och börjar tränga/tigga om belöning, ibland tappar hon focus men oftast går hon väldigt bra ! Roligt med resultat.

Jag är så otroligt glad att det är hon och jag <3


Ganska bra position, i linje med mig =)

Något långt framför...


Kommentarer
Postat av: Mor o Far

Kul! Tror på er, ni är jätte duktiga.

2011-01-26 @ 19:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0