Valp

Karin med sig 4 valpar (3BC+1kelpie) på 10veckor. Eftersom de har så pass bra föreldrar har hon stora förhoppningar på dem. Men även framtida proffs behöver ju socialiceras och skiljas från sina syskon. Så vi har fått äran att ha henne på tillväxt ett par månader. Så kul ! Jag har ju inte haft valp på 9år . 9 år . Men har ju lärt mig massa nytt. Det ska därför bli extra kul. Även om jag skulle vilja ha en egen är jag så rädd att ta det steget. jag har ju ingen fast punkt, vet inte hur det blir med jobb med mera. Då är det skönt att veta att man kan lämna tillbaka den utan dåligt samvete om något skulle förändras.

Så nu presenterar och hälsar vi Bee varmt välkommen till familjen.

 

Bee och Fredrik myser i soffan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0