Praktik på Klickeklok! =)

Då har vi kommit fram till Klickerklok. Detta ska bli himla roligt och lärorikt !
Igår gick vi ett varv på gården, vattna fåren, tassvårda deras hundar, titta på när de träna och dessutom träna lite själva med deras jyckar. Så roligt att få träna med olika hundar och individer =)

Vi som även hade bokat vandrarhem 1mil bort från gårde blev erbjudna att "bo" i deras gäststuga när vi var här. Så skönt att slippa pendlandet, dessutom kan man vara med de hela dagarna då =)

Idag har vi tränat Sök med Thomas och hans vänner. Roligt att se hur det ser ut på riktigt, jag har aldrig tidigt sett hur ett tävlingssök går till, även jag & Tova och Mariette & Alva fick träna och blev cochade.

Jag satt figge till en schäfer, en kelpie och en jaktcocker. Alla hade olika markeringssätt, jag ska träna in rullmarkering!

När vi kom hem till gården igen reka vi ena fårhagan och fixade eltråden. Även sådant ska skötas !

Nu tinar vi upp i våra sängar med två utslagna hundar brevid oss !

När som ska vi in och se om något mer ska göras ! =)






Kommentarer
Postat av: Becca

SV: okej vad är microlinser? :) Men skrev du inget om 3200 till en annan? 4.000 känns ganska mycket för en begangnad. Det finns ju en ny Sony nu för 2999. Som är med typ samma objektiv och då är den helt ny.

2010-12-14 @ 00:46:58
URL: http://rebfre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0