Pm för lydnadstävlingen

Nu börjar jag nog inse att tävlingen jag anmält mig till är på riktigt. Idag fick jag hem PM och startlista. 10st anmälda till min klass, men en vän ska stryka sig då hennes hund löper :( 12.30 har vi samling i klubbstugan, ska bli så kul att komma ut och tävla igen. Har ju inte gjort det sedan Ozzi var aktiv, dvs typ 2007 eller nått sånt.

Är halvnervös och går med pirr i magen hela tiden. Vet inte om Tova klarar hålla ihop ett helt LK1 program, men det tror jag hon gör. Någon som har ett bra tips hur man tränar uthållighet ?


Nu ska jag ut och träna lite språngmarsch, vä. marsch och ställande under gång. 
  


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Absolut! Den är från Confetti ute i Ingelstad! Finns med olika budskap på! :) Bara välja och vraka!

2011-02-22 @ 07:39:27
URL: http://Www.mittljuvligahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0