Skolavslutningen närmar sig !

Jag har ju ingen hund denna vecka, tog därför bilen till skolan idag - slött !
Vi hade en lektion där några redovisade sina affärsplaner, några ville inte redovisa inför klassen så då fick vi andra gå. Jag och Maria gick ner till hundstallet och städade ur boxen, alla filtar och mattor skänkte vi till en tjej som ska till en hjälporganisation i Irland i höst. Alltid kul att kunna bidra med något ! =) Vi damsuga, skura, plocka pinnar, bärde bort bord och annat vi hunnit samla in i boxen under året. Nu är vi klara där med.

Vi fick en håltimme mitt på dagen då alla hann redovisa på morgonen, så vi pratade med läraren vi skulle haft efter lunch, det var ok med honom att vi åkte hem eftersom vi två redan var klara. Så sagt och gjort åkte vi hem, packa badkläder och drog vidare till stranden Strand. Mycket skönt, dock blev det inget badande...

Emilson saknade sin Tova !

Men vem saknar inte henne ? Jag saknar ihjäl mig :'(

Följde med Maria ut på en kvällsrunda, kommenderade igenom dem i 2:an. Saknade Tova lite till, gick hem och tog ett glas med Maria i kvällsolen. Fin vän jag har ! =)

Imorgon endast 2 lektioner eftersom vi redan är klara med stallet.
Så vi tar en sista tripp till Ullared innan vi slutar. Man kan ju inte få nog ;)

Torsdag far vi till Bolmsö med klassen + lärare för lite grillmys

Fredag SKOLAVSLUTNING + HEMFLYTT !
kan det bli bättre ?



Ska bli så sköönt att komma hem till min efterlängtade & saknade Fredrik och tokTova igen <3



Kommentarer
Postat av: Alexandra Alexandersson

Sv: tack. Nej, borde kanske göra det. men har en känsla av att hon inte skulle bry sig direkt. Tyvärr :)

2011-06-08 @ 10:22:10
URL: http://konstigness.blogspot.com
Postat av: Anonym

REGV1514/2002 Tovas pappa Max's regnr

2011-06-14 @ 19:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0