Skolmästerskap

Japp idag var det skolmästerskap på Stora Segerstad. Jag ställde upp i lydnads klass 1. Det gick bra182p så ett förstapris och en andraplacering.

Platsligg: 10p
Tandvisning: 10p

Linförighet: 8p (VP, N, TV, SS )  Något loj & flämtig, var inte riktigt sig själv.
Läggande u. gång: 9p (något långsamt läggande) Ja la sig långsamt
Inkallning: 10p Bra ingång :)
Ställande u. gång: 8p (Några steg) TL's telefon ringde precis innan hon sa kommendera och Tova tappa helt fokus.
Apport: 8p (DK) TL's telefon ringde igen precis när hon sa kommendera, Tova titta på henne ist. Jag sa igen !
Hopp: 10p
Helhetsintryck: 10p


Jag är nöjd med helheten och fick mer erfarenhet med Tovan. Jag vet nu att inte så här lång uppvärmning och mer koncentration innan.
Jag får också tänka att hon nyligen opererades, fäller och har haft 100% vila i 3veckor.
Jag är jättenöjd !


Ingång på plan

Linförighet

Ställande under gång

Apportering

Prispallen !

Grattis till alla fina rundor och debuter ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0