Trasig dator.

Buhu min "nya" dator har gått sönder och är nu hos doktorn. Skärmen dog, men "motorn" funka. Så jag kunde iaf plugga i den i TV:n och föra över bilder och sånt till extärna hårddisken. Nu sitter jag på min 5år gamla skoldator från CN-gymnasiet. Hm, det är ett under att den fungerar då den inte ens varit igång på mer en ett år. Ibland har jag tur, vet inte hur många gånger jag tänkt slänga den eftersom jag ändå hade en ny.

Den fungerar hjälpligt och jag kan plugga på den. Huvudsaken!

Där fick ni svaret på dålig uppdatering och inga nya bilder :( Hm, jag gillar inte att lägga upp oredigerade bilder på bloggen, har dock 9gb nya bilder från helgen... kanske borde dra ner något gratisprogram så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0