Träning på NBK

Idag var jag och Josse på Norrköpings brukshundsklubb och tränade lydnad.

Jag hade mycket fokus på friaföljet och hoppet. Tova skötte sig otroligt bra första två timmarna den sista halvtimmen var hon trött. Men då lät vi bli att träna !

Hon går mycket bra, dock blev hon lite väl het på externbelöningen och började tränga, hon går bäst när bollen är gömd i min högra fick.
Hon stördes även lite av Josses pipleksak, så den störningen ska vi träna mer med.

Jobbade mycket med frikommandot innan jag rörde mig för att belöna, och det funkar verkligen bra !

Hon busade även med Josses Schäfer Takida, det gick otroligt bra. Ingen vakt eller dåliga sidor visade hon idag.
Min lilla prinsessa <3








Ajjabajja hopp !




Bra dag !


Kommentarer
Postat av: josse

fiiiiiiina:D:D:D

2011-08-14 @ 19:00:20
URL: http://uunderstatment.blogg.se/
Postat av: josse

klart det blir flera gånger:D

2011-08-14 @ 22:00:47
URL: http://uunderstatment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0