Livet.

Just nu njuter jag av varje minut. Jag känner mig så där ruskigt glad.
-Jobbet går bra, jag fick förlängt en månad till och löneökning
-Jag har världens bästa arbetskamrater och jag skrattar mig igenom skiften
-Tova går hur bra som hellst i lydnaden
-Vi har hittat ett torp vi ska flytta till
-Jag njuter av varje minut tillsammans med Bee och försöker ta till vara på tiden som är kvar
-Jag har kontaktat en uppfödare och väntar på besked om dräktighet - hoppas så inninorden på denna kombi
-Jag har världens finaste träningsgäng i vallningen - med dem i sällskap ler jag ständigt
-Julen var så där perfekt - ingen stress och själva aftonen var jättemysig. Bland den bästa i vuxen ålder tror jag tillomed
-Fredrik är så där underbar och tog min bil idag för att fixa bromsarna, hur bra ?
-Vi har investerat i ett företag som förhoppningsvis kommer ge bra utbetalning nästa år, med en grundidé som är stormsäker
 

Ja med andra ord känns livet väldigt bra just nu !


Mina käraste <3


Kommentarer
Postat av: Ellinor och Kosmos

Vilka fina bilder!

2012-01-03 @ 17:32:47
URL: http://kosmosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0