Tråkig dag...

Tråkig dag för den stackars hunden.
Jag har varit sjuk både igår och idag. Aldrig roligt att vara det, specielt inte när man har hund. Imorse blev det en halvlång runda i slowmotion-tempo, med lite bollbus. sedan har det bara varit korta kissrundor, har inte alls varit pigg.. Tråkigt, men ibland är det nog välbehövligt för de 4-benta med att vila lite. Dock verka inte Tova tycka det var så välbehövligt... Imorgon blir det förhoppningsvis en lite mer händelserik dag, dock längtar jag himla mycket tills snön smälter så man kan komma ut i skogen och lägga spår, träna uppletande och sök igen. Det märks i alla fall att våren är på väg, nu spöregna det ute. Skönt, jag är trött på 14lager kläder, kängor och kyla nu !


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: haha sant! :D

2011-01-16 @ 12:55:16
URL: http://jjohannahedqvist.blogg.se/
Postat av: tove

Hehe jag bara skämta lite:)! Det där är stegeborgs slott som man åker förbi när man ska till dom hehe:)!

2011-01-16 @ 19:16:03
URL: http://tovefolkesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0