Vill ha ett eget hem..

Idag var jag och Fredrik och tittade på en till lägenhet. Inget i våran smak, tråkigt jag börjar nästan känna mig desperat. Inte kul att vara "vuxen" och ha flyttat hem igen. Vi hade ju hittat en fin lägenhet i en gamal herrgård som vi hoppades på, tyvärr fick vi avslag för vi hade hund :(

Imorgon ska vi ringa runt till lite bönder runt omkring för att se om de har något torp att hyra ut.

Just nu sitter jag på jobbet, inne på 5:e natten, bara 4kvar. Pust- inte kul med 9 nätter i rad, men man ska nog vara glad att man har ett jobb man trivs på iaf. Surfar runt på blocket efter torp. Hittade ett jag mailade på. Hoppashoppas vi får komma och titta på det.

Idag när jag vaknade åkte jag och Fredrik till Kimstad för att bada lite med hundarna. 8st var där och tjuvfiskade, inte okej. Ringde till bror och far, efter ett tag kom det en himla massa kontrollanter och körde iväg dem. Bra, för de skräpade ner med burkar, papper och annat som de inte verkade vilja plocka upp.

 Tova och Ebba simmade på bra, stackars Ebba är på hårdbantning och smärtlindring. Hoppas för hennes eget bästa att hon kommer sjunka radikalt i vikt !

Bordercollie

Nu ska jag ut och trä maskinen och packa lite.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej men Hej! :D Det är bara bra med oss! Njuter av hemma livet för fullt! Hoppas det är bra med er med! Tyvärr så är det en tjej som nyligen flyttat in där... Om jag hör något som skulle kunna vara något så skriver jag en rad till dig! Ska hålla öron & ögon öppna! Förstår att ni vill flytta till något eget. Ta hand om dig! Kramar

2011-07-12 @ 08:41:31
URL: http://Www.mittljuvligahem.blogspot.com
Postat av: josefine

hihi. nee inget jag tävlar:P men nån gång i framtiden kanske:D

2011-07-20 @ 19:22:39
URL: http://uunderstatment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0