Sommardag

Idag har det varit helt underbart väder och jag har varit ledig. Kan det bli bättre ?

Låg vid poolen medans Fredrik och Tova plaskade i den. På eftermiddagen gick jag och svägerska Matilda till Glan för att bada lite mer med hundbusarna. Efter det åkte jag och mötte upp Fredrik vid hans jobb. Jag hann med ett kort och bra lydnadspass under tiden jag väntade. Tränade frittfölj och snabba ligg.

När Fredrik sedan kom åkte vi till Mårängen för ett kvälldopp. Mycket mysigt ! Tova fick simma långt ! Hon tycker det är så kul och blir superspeedad av att få ta i. Kul det !

Nu ligger hon utslagen brevid mig i soffan. Myshund !

Imorgon ska jag valla hos Ingela.
Sedan ska jag slipa på min bil.. mindre kul måste jag säga. Men förhoppningsvis blir den fin!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0