Tomt, tomt

Japp det är tomt både på möbler och sällskap i lägenheten. Tova och Fredrik har åkt hem till Norrköping, mycket tråkigt :( Det enda jag har kvar är lite kläder, kaffemugg, kaffebryggare och en luftmadrass + lite annat nödvändigt som smink, tandborste, handduk..
Men oj så skönt det ska bli att flytta hem på fredag. Jag längtar till tusen !

I helgen har vi mest legat på stranden och göttat oss medans Tova lekt i vattnet, på lördagkvällen tog vi även ett varv i fårhagen. Hon skötte sig väldigt bra ! Vill valla på invallade får så man kan köra lite flanker med, de här fåren springer ju till andra sidan hagen bara man visar sig..

Nästa måndag ska jag och Fredrik titta på lägenhet i Skärblacka, hoppas den är fin och trevlig. Då blir det ihopflytt inom snar framtid, så underbart ska det bli <3

Ett stort tack till mamma, pappa och Fredrik som hjälpt mig med flytten ! Ni är bäst <3

Världens bästa fredrik hjelte

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0