Vallgrupp

På vallkursen pratade Ingela och några om att starta en vallgrupp för att träna ihop. Igårkväll fick jag ett sms med frågan om jag ville vara med och träna idag. Självklart ville jag det. Så efter jobb, en tripp på stan med mammi for jag vidare till Fyllingarum för att valla.

Vi bjöds på en fin kväll av vädergudarna !

Bibbans fina BC-pojke

Skojja jobbade i skogen och hämtade fåren varje gång de tröttnade på oss och våra hundbusar. Hon är så duktig !

Fina Fajt !

Någon, nämner inga namn hade väldigt mycket bus i huvudet...

TokTova driver !

Filur hund som ibland ger en gråa hår...

Tur att hon är söt iallafall !

Skoj tog till vara på kaffepausen..

... det gjorde inte Tova och Fatj. Men kul hade de =)

Stort tack till fåren, Skojja och Ingela som gör det möjligt för oss att få såhär fina och lärorika kvällar / träningstillfällen !

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra & Keep

vad snällt:-) min mejl är [email protected]. Nästa tillfälle är den 12 juli. Kul att ni skapat en vallgrupp, låter kul och givande:-)

2011-06-26 @ 22:25:42
URL: http://www.keepiteasy.se
Postat av: maja o zoro

fina bilder :D



söt hon va som gick och la sig i vattnet :')

2011-07-03 @ 17:03:55
URL: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0