Dumma

Dumma, dumma hundägare som inte plockar upp efter sina hundar. Ikväll när jag skulle plocka upp efter Ozzi i vägkanten tappar jag kopplet. Inget med det, men när jag sedan böjer mig ner för att plocka upp det håller jag på att ta i en annans hundskit. Jävligt moget, Mariette asgarvar och jag vill bara döda de dumma hundägarna i byn !
Så nu fick jag med vara lite arg ! :)

Idag har annars varit en slappisdag. Plugga hela förmiddagen, läste bok om foder och hundens näringsbehov. Lagade även fiskgrateng och rotfrukter i ugn ! =) 

På eftermiddagen fick jag en massa energi när solen kom fram och sprang 3,5km med Alva. Jag & Marre byte hund då Ozzi hatar att röra på sig i onödan och antagligen skulle dra ner mitt "löptempo" ännu mer ! Av Alva blev man väldigt puschad framåt ! Sköönt !

Nu ska jag lägga mig i en nybäddad säng och sova lite inför morgondagen ! =)

Galen hund ? :P




Kommentarer
Postat av: Kim

Störtsköna bilder!



2011-03-22 @ 19:59:28
URL: http://www.cirkusliv.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0