Inbördes och kuddkrig

Igår hade hundarna haft inbördeskrig med boxinredningen. De hade dragit ner en korg med saker i bland annat en glasburk som gått i 1000bitar och slitit ner mariettes gamla tygbur och styckat den ! Stupid dogs.

Idag när vi var på väg ner till stallet kom det något vitt halvstort från himlen min första tanke var stora snöflingor men det var på tok för varmt för de och det landa på ett olustigt sätt i ögonen, min andra var konstigt pollen trotts inga träd börjat grönska. Plötsligt säger Martina att det ser ut som fyllning från ett duntäcke.
Jag brister ut i ett NEEEEEEJ ! !
Mariette VAAAD ? ? ?
Jag: KUDDEN ! Jag börjar springa mot stallet med Mariette hack i häl. Mycket riktigt hundarna har slacktat sin nya fina dunkudde i utedelen av boxen.

Det snöa dun kring hela stallet och var vitt i hela uteboxen. Ja två stycken hundbusar var lyckliga att vi kom iallafall...
Idag fick våra monster vara hemma från skolan !



Kommentarer
Postat av: Becca & Olga

Vilka fina bilder :D Bilden du skickade in är ju också riktigt snygg men tyvärr så avslutades tävlingen förr förra söndagen :) Tack endå :D

2011-04-05 @ 12:25:44
URL: http://sweetolga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0