Väntan !

Nu äntligen har Mariette gjort sitt första blogginlägg. Som jag och många andra tjatat på denna tös. I torsdag tog jag saken i egna händer och gjorde en blogg åt henne så hon bara skulle kunna skriva !

Sakt och gjort, nu tycker jag ni går in och hälsar på henne med :D
Ni hittar henne på malliboxalva.blogg.se

Jag har även haft bloggrekord idag med 109 unika besökare. Himla kul att så många kikar in är och ser vad vi har för oss. Skulle vara kul med lite kommentarer om vilka ni är och hur ni hittat hit :)


<3 Saknar mitt hjärtegryn !


Kommentarer
Postat av: josse

du kan få träna min vove om du vill:D

2011-03-14 @ 22:52:29
URL: http://uunderstatment.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hej!



Jag hittade hit första gången genom min dotter Johanna Anderssons blogg. Jag har själv en Engelsk Cockerspaniel så jag tycker det är kul att läsa om hundbloggar. / Madde

2011-03-16 @ 07:52:49
URL: http://teddyomatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0