Veckan som gått..

Länge sen jag uppdaterade nu, det är grymt mycket i skolan..
Hade assistans-eximinitaion i tisdag, vi blev godkända ! kul efter allt slit med den träningen..
Vi lämnade även in ett arbete om allmänlydnad på 86sidor ( ! ) i tisdags och höll i en allmänlydnadslektion i torsdag, även det gick mycket bra och vi ska få våra instruktörsdiplom ! =)

Vi har också lämnat in ett stort arbete om B.A.R.F - Biologisk anpassad rå föda. Vi skulle också gjort en muntlig redovisning om det i veckan med lektionstiden räckte inte till oss.. Så förhoppningsvis får vi presenera både vårt företag och B.A.R.F-projektet på tisdag sen är vi nog klara med alla stora saker. Så himla skönt !

Skrev även prov i organisation och ledarskap i onsdags, hoppas på det bästa. Tyvärr har man satt den kursen lite åt sidan då det andra känts viktigare av någon anledning...

Jag ska fråga om man kan göra en kompleterande uppgift i redovisning och beskattning så jag får VG där med. Jag vill ju gärna ha högsta betyg i alla ämnen, ville man ha det i den kursen skulle man säga till då vi tydligen inte gjort några prov i VG-nivå...

Efter jag eximinerat mig och Tova stressade jag upp till Carro för att fixa hennes hår och make inför balen hon skulle på. Kul att bli frågad. Hon blev riktigt fin !

Tova tar av sov-socka !

Tova öppnar skåp för att ta ut nya sockar till mig !

Tova drar ner dragkedja på min jacka

Tova tar av jackan..

Hon släckte även lampa, väckte mig på väckarklocksalarmet, stängde & öppnade dörr, plocka upp tappade mynt, lämna plånbok över disk och apporterade plånbok och koppel =) Duktig tös !

 

Caroline och hennes kavalier Carl =)






Kommentarer
Postat av: Martina

Vad roligt att lära i sådana saker =) du får lära hennes sortera metall, papper osv om hon inte kan det! Bra att ha hjälp med ;)

Har ni fått instruktörsutb så ni är godkända instruktörer?

2011-05-29 @ 16:02:26
URL: http://martinaochinget.myshowroom.se
Postat av: Martina

Sv; Ja det är häftigt =)

haha, jag vet inte heller riktigt ) inte så bra koll på det där.. mer än att många går i ca 3 år och att det kostar massa pengar :P

Det är ju toppen för dig. Ja det är en djungel!

Hade gärna sökt men min hem kommun har fortfarande inte hört av sig angående om de kan finansiera den så att säga :( så det är kört...

2011-05-29 @ 18:45:10
URL: http://martinaochinget.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0