Ridturer

Har ridit ganska mycket på sista tiden. Det går oftast riktigt bra. Tov sköter sig med alla vilda djur och jag börjar nog hitta tillbaka till ridningen. När jag gör rätt bjuder Frá på tygeln och trampar under sig, en riktigt härlig känsla. Härromkvällen när vi red hitta vi verkligen varandra vi hittade varandras takt och allt kändes såå härligt. Det är så härligt att desutom kunna ha med hunden.

Förra lördagen hade vi djurrekord, vi såg 12rådjur, 4hjort och 2älg. Underbart att Tova lyssnar på mig då.

Red även lite "lektion" för Jennie då jag kände att jag kört fast lite. Hon hjälpte mig att hitta lite fler knappar på Frafra =)


1 av alla Rådjur


Hästsnok 




 

Bästa hästägaren man kan tänka sig ! =)
Tack Jennie för jag får rida din tjeja !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0