Tänkvärt

Jag dog idag ....
Du tröttnade på mig,jag drog ett olyckligt nummer. Jag är i en svart plastpåse i en deponi nu.
Nån annan valp kommer att få mitt knappt använda koppel. Mitt halsband var smutsigt och för litet,men du tog det innan du skickade mig till Regnbågsbron.
Skulle jag fortfarande ha varit hemma om jag inte hade tuggat på din sko?
Jag visste inte vad det var, men skinnet luktade ju gott! Jag visste inte..
Jag ville bara leka och det kliade i min mun. Du glömde köpa valpleksaker.
Skulle jag fortfarande vara hemma om jag hade varit rumsren?
Du gnuggade min nos i mina misslyckanden, det gjorde bara att jag skämdes,o blev förvirrad jag förstod inte vad jag gjort för fel.
Varför läste du inte böcker eller frågade en lärare i lydnad som kunde ha lärt dig hur du skulle lära mig att gå till dörren.
Skulle jag fortfarande vara hemma om jag inte hade fört loppor in i huset? Utan lopp- medicin, kunde jag inte få bort dem från mig.
Du lämnade mig på gården i flera dagar, det var så jag fick dom. Skulle jag fortfarande vara hemma om jag inte hade skällt? Jag ville bara säga, "jag är rädd, jag är ensam, jag är här, jag är här!
Jag ville vara din bästa vän.
"Skulle jag fortfarande vara hemma om jag hade gjort dig lycklig?
 Du slog mig,varför lärde du dig inte att få mig lydig?
Skulle jag fortfarande vara hemma om du hade tagit sig tid att ta hand om mig och uppfostrat mig?
Du har inte brytt dig om mig sen efter första veckan eller så,
men jag tillbringade all min tid väntandes på att du skulle älska mig.
Jag dog idag.
Jag var din valp, jag älskade dig av hela mitt hjärta med hela min lilla kropp ...

Vänligen vidarebefordra detta till alla! Det dags att sluta med all djurmisshandel och klistra in detta om du är en djurälskare



Var rädd om dina vänner och tänk efter före i alla lägen. De vill aldrig göra dig illa eller ta din plats i flocken ! De älskar oss lika mycket som vi älskar dem <3


Mina hundar är mitt allt, ni är mitt allt, helt ovärderliga, mina bästa vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0