Vill ha =)

Insåg att ja snart fyller år, dock rankas jag nu som för gammal för paket. Vilket innebär att jag får handla saker till mig själv. Här är några saker jag är riktig sugen på =)



Boken Lydnasträning i teori och praktik
Boken Skjut inte hunden
Hundbyxor
från Lundehags
Träningsväst från Jami eller någon annan snygg
Back on track-täcke till Tova
Wilson-pipa
Arrak outdoor
- vinterjacka 
= ca5230kr  + ( porto )

Ganska mycket bra att ha saker dock med ganska saftiga prislappar (vi har ju precis flyttat och köpt inredning till en hel lägenhet ).
Får nog välja ut någon sak, men ett täcke till Tova blir det garanterat =)
Har även unnat mig en vallkurs för Karin Söderberg den 6-7oktober som Ingela har ordnat.
Det ska bli såå kul.
På torsdag ska jag även hjälpa en tjej att plocka in hennes får, hoppas det går lika bra som i lördags =)

Drömma är ju gratis ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0